Regulamin

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Warunkiem korzystania z zajęć stacjonarnych i online (dalej Zajęcia) jest akceptacja poniższego regulaminu.
  2. Podmiotem udostępniającym zajęcia jogi jest firma Przystań Joga (dalej Szkoła).
  3. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, a także podmioty gospodarcze i inne. W przypadku osób poniżej 18 roku życia prosimy o kontakt:
  4. W przypadku nie akceptowania jakiejkolwiek części regulaminu, prosimy o nie korzystanie z usług.
  5. Dane firmy
    • Administratorem serwisu jest Joanna Galon-Frant prowadzący działalność pod nazwą JOANNA GALON-FRANT pod adresem Krótka 12a, 42-584 Dobieszowice o numerze NIP 9451878057 REGON 240679299.
    • Adres email do kontaktu: .
  6. Nazwa rejestru i organu prowadzącego
    • Joanna Galon-Frant wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.

§ 2 Karnety i opłaty

  • W Zajęciach mogą uczestniczyć osoby, które posiadają ważny karnet lub wykupią jednorazowe wejście.
  • Karnet można zakupić internetowo: poprzez system Fitssey pod adresem https://app.fitssey.com/PrzystanJoga.
  • Korzystanie z Serwisu jest dobrowolne.
  • Płatności internetowe realizowane są przez system płatności Przelewy24,
  • Dostęp do zajęć możliwy są po zaksięgowaniu wpłaty lub dokonaniu wpłaty w szkole przed zajęciami.
  • Karnet jest ważny tylko w przypisanym terminie i nie podlega przedłużeniu. Za niewykorzystane zajęcia pieniądze nie są zwracane.
  • Aktywowanych karnetów nie da się zawiesić.
  • Karnet jest biletem wstępu na salę ćwiczeń
  • Karnety obowiązują na wybrane zajęcia.
  • Wszystkie karnety są karnetami imiennymi.
  • Karnet jest dowodem wpłaty.
  • Cena karnetu nie uwzględnia ubezpieczenia.
  • Klient, który chce otrzymać fakturę za zakup pojedynczego wejścia lub wybranego karnetu winien dokonać zakupu internetowo i wypełnić odpowiednie pola w systemie Fitssey lub poinformować przed zakupem Szkołę.

§ 3 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

  • Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem serwisu w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest od daty zakupu karnetu.
  • Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować administratora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej na adres ul. Krótka 12a, 42-584 Dobieszowice lub mailowo na adres email
  • W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, administrator zobowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez administratora oświadczenia konsumenta odstąpieniu od umowy.
  • Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy m.in. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  • Sytuacja taka występuje w przypadku, w którym klient będący konsumentem poprzez przystąpienie do korzystania z zakupionego dostępu do zajęć (poprzez rozpoczęcie uczestnictwa w zajęciach lub nie odwołanie rezerwacji zajęć, które się odbyły) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do zajęć, wyrazi zgodę na wykonanie przez administratora usługi polegającej na prowadzeniu zajęć przed upływem okresu do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, a te zajęcia się w pełni odbędą.

§ 4 Akceptowane metody płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty: gotówka oraz płatność za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 – usługi świadczonej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.


§ 5 Informacja o procedurze reklamacyjnej

  • Klient może zgłosić reklamację dotyczącą działania serwisu oraz świadczonych usług pisemnie na adres ul. Krótka 12a, 42-584 Dobieszowice lub mailowo na adres email ,
  • W reklamacji należy zawrzeć:
    • dane osobowe
    • powód reklamacji
    • adres email
    • numer telefonu
  • Administrator rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi w terminie 14 dni w formie elektronicznej.
Facebook
Facebook